close

這首歌是我聽人家推薦的,起初就是想聽一些夏日單曲,但這首說很夏天沒錯但很像是女巫跑去某個小島度假,但就是有一種很懶散愜意的感覺

 

Welcome to my island

歡迎來到我的島嶼

See the palm trees wave in the wind

看那椰子樹隨風舞動

Welcome to my island

歡迎來到我的小島

Hope you like me

希望你會喜歡我

You ain't leaving

不會離開

 

Welcome to my island

歡迎來到我的島嶼

See the palm trees wave in the wind

看那椰子樹隨風舞動

Welcome to my island

歡迎來到我的小島

Hope you like me

希望你會喜歡我

You ain't leaving

不會離開

 

Desire, I wanna turn into you

渴望著,我想成為你

Desire, I wanna turn into you

渴望著,我想成為你

Float on the ocean blue

漂浮在蔚藍大海上

Float on the ocean blue

漂浮在蔚藍大海上

 

Welcome to my island

歡迎來到我的島嶼

See the palm trees wave in the wind

看那椰子樹隨風舞動

Welcome to my island

歡迎來到我的小島

Hope you like me

希望你會喜歡我

You ain't leaving

不會離開

 

Desire, I wanna turn into you

渴望著,我想成為你

Desire, I wanna turn into you

渴望著,我想成為你

Float on the ocean blue

漂浮在蔚藍大海上

Float on the ocean blue

漂浮在蔚藍大海上

 

I am my father's daughter in the end

最終仍是有其父必有其女

He says watch your ego, watch your head girl

他說著“小心你的自尊,小心你的天賦

You're so smart so talented

你是如此聰明,才華洋溢

But now the water's turning red

但現在水都變得猩紅

And it's all your fault and it's all your mess

這都是你的問題,你的爛攤子

And you're all alone can't go to bed

而你會孤獨一人,都無法入睡

Too high on your adrenaline

沈浸在腎上腺素分泌

You gotta go somewhere where you can't pretend

你必須去到一個不用在偽裝的地方

Go forget the rules, forget your friends

忘了規則,忘了朋友

Just you and your reflection

只剩下自己,和你真實的反應

Cause nothing's gonna be the same again

因為沒有任何事能重來

No nothing's gonna be the same again”

沒有任何事能重來”

 

Desire

渴望著

Float on the ocean blue

漂浮在蔚藍大海上

Float on the ocean blue

漂浮在蔚藍大海上

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()