close

這首是我的Spotify自動推薦播放到, 一聽就愛上這種動感的曲風, 馬上翻譯起來跟大家分享

 

Woo, my baby boo

嗚, 我親愛的

Yeah, that's right, I'm talkin' to you 

沒錯, 我就是在對你說  

Uh, that's just my baby boo 

那就是我親愛的

Yeah, that's just my baby boo (Muni Long and Saweetie)

沒錯, 那就是我親愛的

 

I love you, I love you

我愛你, 超愛你

I'm always thinkin' of you

無時無刻想著你

And no, it's not a crush

這不是一時心動

Baby, I wanna lock you down 

寶貝, 我想把你套牢在我身邊

Ooh, I wanna cuff you

嗚, 我想完全征服你

Wanna make you my boo, wanna make you my boo

想要你當我親愛的, 想要你當我寶貝

 

I know you might think it's too fast

我知道你可能覺得這樣太快

But if we try, I think we can make this last

但如果我們試試, 我們一定長長久久

Don't tell me no , don't say it's impossible

別急著拒絕我, 別說這不可能

What we have is magical 

我們之間真的有什麼

Don't you know you got me goin'?

你難道不知道都是因為你害我

Crazy, fiending for you, lately

瘋狂, 最近深深為你著迷

Baby, do you know that you make me

寶貝, 你可知道都是因為你

Crazy, fiending for you, lately

最近我就像個花癡

Baby, I wanna tell you daily that I

寶貝, 我想每天都大聲告訴你

 

I love you, I love you

我愛你, 超愛你

I'm always thinkin' of you

無時無刻想著你

And no, it's not a crush

這不是一時心動

Baby, I wanna lock you down 

寶貝, 我想把你套牢在我身邊

Ooh, I wanna cuff you

嗚, 我想完全征服你

Wanna make you my boo, wanna make you my boo

想要你當我親愛的, 想要你當我寶貝

 

Ooh, my baby boo

嗚, 我親愛的

Yeah, that's right, I'm talkin' to you

沒錯, 我就是在對你說  

I said, ooh, my baby boo

聽我說, 我親愛的

Uh, that's right, I'm talkin' to you

沒錯, 我就是在對你說  

I said, ooh, my baby boo

聽我說, 我親愛的

Yeah, that's right, I'm talkin' to you

沒錯, 我就是在說你

Uh, that's just my baby boo

那就是我親愛的

Yeah, that's just my baby boo

那就是我親愛的

 

Maybe you'll love me on Monday (Monday)

也許你會在禮拜一喜歡我

Maybe you'll love me on Tuesday (Uh-huh)

也許是在禮拜二愛上我

Maybe you'll notice me one day

也許你某天開始會注意到我

If you look at me, I'm gonna faint bae

如果你朝我看過來, 我激動到快暈了

'Cause you got me meltin' like a popsicle

你讓我像溶化的冰棒

When I ride, ride, ride like a bicycle (Uh-huh)

當我騎著腳踏車

If you a Gemini, then we compatible (Mm-mm)

如果你是雙子座, 那我們一定會很合

Ooh, I'm hopin' so, baby, let me know

我真的很希望是這樣, 寶貝讓我知道

You, my baby boo

你就是我的寶貝

Got me puttin' on little ol' Daisy Dukes

我為你穿上那牛仔熱褲

I said, "Ooh, take a pic for you"

我說 “ 讓我為你拍張照 ”

Better like my shit, I ain't playin' with you

你最好趕快愛上我, 因為我不是玩玩的

You know that I'm a psycho (Psycho)

你知道的我為愛瘋狂

Boy, why don't you answer my phone? (My phone)

男孩, 你何不快回電給我

 

I love you, I love you

我愛你, 超愛你

I'm always thinkin' of you

無時無刻想著你

And no, it's not a crush

這不是一時心動

Baby, I wanna lock you down 

寶貝, 我想把你套牢在我身邊

Ooh, I wanna cuff you

嗚, 我想完全征服你

Wanna make you my boo, wanna make you my boo

想要你當我親愛的, 想要你當我寶貝

 

Ooh, my baby boo

嗚, 我親愛的

Yeah, that's right, I'm talkin' to you

沒錯, 我就是在對你說  

I said, ooh, my baby boo

聽我說, 我親愛的

Uh, that's right, I'm talkin' to you

沒錯, 我就是在對你說  

I said, ooh, my baby boo

聽我說, 我親愛的

Yeah, that's right, I'm talkin' to you

沒錯, 我就是在說你

Uh, that's just my baby boo

那就是我親愛的

Yeah, that's just my baby boo

那就是我親愛的

 

Mine (Mine)

我的 (我的)

Mine (Mine)

我的 (我的)

(Yeah, yeah, yeah) Yeah

my boo

親愛的 

my boo

親愛的

I'm talkin' to you

我在說你啦

 

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()