close

這首一開始聽的時候想說怎麼突然rock起來這專不是rnb路線嗎, 但我真的好喜歡這首, 而且SZA也採訪過不希望人家覺得她只是一個rnb歌手。另外歌詞真的深得我心歌曲結尾的處理也痕喜歡

 

I been thinkin' 'bout you, haven't got much sleep

這段日子不停想著你, 總是睡不好覺

Worried that you already done replaced me

擔心你會不會已經找到人取代我

Worried I done it took it too far and you too hurt to hear me

擔心我做的太過火了, 你都不願意在聽到我的名字

Smokin' on a Backwood 'cause I miss my ex

抽著雪茄想念著我的前任

Now I'm ovulatin' and I need rough sex

現在我排卵期到了, 需要大幹一場

Knowin' you gon' block me tomorrow, can you still come and get me?

知道你明天就會封鎖我, 你還願意過來安撫我嗎?

 

Missin' my daddy when the nights get cold

想念我的爹地當我夜晚空虛寂寞

Wishin' I didn't wanna sell my soul

真希望我不曾出賣我的靈魂

Wishin' that it wasn't so hard, man, I'm on my knees

真希望不是這般難受, 我跪地懺悔

 

Get a rise out of watchin' you fall

對你愛上他人感到火大

Get a kick out of missin' your call

必須停止想念你的來電

I hate me enough for the two of us

我討厭自己不停想起『我們』

Hate that I can't let go of you enough, this why

恨自己不夠乾脆放你離開, 這就是為什麼

I fuck 'em 'cause I miss you

我出去浪, 因為我太想念你了

I fuck 'em 'cause I really miss you

騎在他們身上, 因為真的好想你

I fuck 'em 'cause I miss you

感受別人的體溫, 不然又會想起你

 

I just had to get my rocks off

我想要升天版的享受

You got no loyalty, you push me 'til I pop off

你太壞了, 不斷挺進到我爆發

I beg for empathy, you gave me nothin'

我乞求你的同情, 你卻沒有表示

So hard without you (So hard without you)

沒有你真的太難受了 (沒有你真的好痛苦)

I feel it comin', you gon' find another one

當我享受快感, 你卻已經找到其他人

To keep you calm, tuck you in, at night I wonder

在夜裡安撫你, 陪你入睡, 我好奇

Will you call me? Will you hang me out to dry?

你會找我嗎? 你會找我出去透透氣嗎

 

Missin' my daddy when the nights get cold

想念我的爹地當我夜晚空虛寂寞

Wishin' I didn't wanna sell my soul

真希望我不曾出賣我的靈魂

Wishin' that it wasn't so hard, man, I'm on my knees

真希望不是這般難受, 我跪地懺悔

 

Get a rise out of watchin' you fall

對你愛上他人感到火大

Get a kick out of missin' your call

必須停止想念你的來電

I hate me enough for the two of us

我討厭自己不停想起『我們』

Hate that I can't let go of you enough, this why

恨自己不夠乾脆放你離開, 這就是為什麼

I fuck 'em 'cause I miss you

我出去浪, 因為我太想念你了

I fuck 'em 'cause I really miss you

騎在他們身上, 因為真的好想你

I fuck 'em 'cause I miss you

感受別人的體溫, 不然又會想起你

 

I'm lookin' for comfort, I knew all along

我尋求一個安慰, 我一直都很清楚

I knew that you loved her, since we droppin' bombs

我知道你愛著他, 自從我們毀了一切

I fuck 'em 'cause I miss you

我出去浪, 因為我太想念你了

I fuck 'em 'cause I really miss you

騎在他們身上, 因為真的好想你

I fuck 'em to forget you

我用其他男人來忘了你

I fuck 'em 'cause I miss you

我出去浪, 因為我太想念你了

I fuck 'em 'cause I really miss you

騎在他們身上, 因為真的好想你

I try to run, but I don't duck 'em

我試著逃避, 但躲不開

Fuck 'em, but I don't cuff 'em

保持肉體關係但誰也不愛

I fuck 'em 'cause I miss you

感受別人的體溫, 不然又會想起你

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()