close

帶來的是我一直很喜歡的Lizzo新單,這次和Cardi B強強聯手回擊網路的酸民,兩人親自作詞面對外界所有謠言,歌曲還是非常的Lizzo告訴大家不要被主流審美定義,姐就是跩。話說回來我第一次看mv就想到很久以前的迪士尼動畫大力士 Hercules 。

They don't know I do it for the culture, goddamn

他們不懂我為自己的文化付出多少

They say I should watch the shit I post, oh, goddamn

他們勸我注意自己網上的言行舉止

Say I'm turnin' big girls into hoes, oh, goddamn

都說我會教壞小孩害他們變成蕩婦

They say I get groupies at my shows, oh, goddamn

說姐的表演總是圍繞一堆低俗粉斯

 

All the rumors are true, yeah

所有流言都是真的拉

What ya heard, that's true, yeah

你聽到的都是對的

I fuck him and you, yeah

我不只上了他,還搞了你

If you believe I do that

你要這樣想我解釋也沒用

Had to cut some hoes loose, yeah

我得離那些長舌婦遠點

NDA, no loose lips

保密協議,把嘴縫上

Now them hoes tryna sue me

現在那群婊子還想告我

Bitch, I don't give two shits

賤人,我才不鳥你

All the rumors are true, yeah

所有流言都是真的拉

I've been into bamboo, yeah

我像隻胖熊貓整天愛吃竹子

Focused on this music

老娘專心做音樂

My ex nigga, he blew it

不存在的前任,老娘甩了他

Last year, I thought I would lose it

去年的我差點要崩潰了

Rеadin' shit on the internet

看著網上說那堆狗屎

My smoothiе cleanse and my diet

嚇的老娘要喝杯冰沙來減肥

No, I ain't fuck Drake yet (Ha)

聽好了我沒跟Drake上床,還沒拉

 

Spendin' all your time tryna break a woman down

花這麼多時間只為去詆毀一個女人

Realer shit is goin' on, baby, take a look around

現實裡你有奪失敗,寶貝看清楚了

If you thought that I was ratchet with my ass hangin' out

如果我只是露個翹臀你就覺得低俗

Just wait until the summer when they let me out the house, bitch

那等到夏天看姐出門浪的你求饒

 

(Talk and talk and talk and talk)

(街頭巷尾都在傳)

Give 'em somethin' to talk about

放點料給你說

Sick of rumors (Ooh)

老娘煩死這些謠言

But haters do what they do (Uh)

但酸民就只會酸

Haters do what they do (Cardi)

不造謠會死一樣

 

All the rumors are true, yeah

所有流言都是真的

Fake ass, fake boobs, yeah

大奶翹臀都是做的

Made a million at Sue's, yeah

跳脫衣舞大賺一筆

Got me runnin' with fake news, yeah

自帶流量話題不斷

Cardi ain't poppin', no, that's a machine (Huh?)

卡姐才不紅,全都靠網路炒作

Nobody listen, they buyin' them streams (Hmm)

沒人聽她歌,都是公司買流量

They even posted on blogs overseas

不管在哪裡都有小人犯賤

A lie in a language I can't even read

用老娘不懂的語言編造謠言

The fuck do this mean?

操! 到底甚麼意思?

Look, I'm a Bronx bitch with some pop hits

聽著,我是布朗克斯一姐手握多首熱單

Used to pop off when they pop shit (Woo)

只要你嘴賤,老娘跟你拚了

But I'm calmed down and I'm locked in

但我學會冷靜,專注在自己

And my records live in the top ten

而我的單曲都在榜單前10

Lizzo, teach me about big girl coochie (Okay)

Lizzo, 教會我大碼女孩的床上功夫

Last time I got freaky, the FCC sued me

老娘上次發作,聯邦通信直接警告我

But I'm gonna keep doin' what I wanna do

但姐就是不改盡顯女王風範

'Cause all the rumors are

因為所有流言都是

All the rumors are true, yeah

所有流言都是真的

 

They hated on me since school, yeah

在上學時他們就討厭我

I never thought I was cool, yeah

我從不覺得自己夠酷

Now me and Cardi, we cool, yeah

現在我跟Cardi引領一切

I love hoes on poles, yeah (Woo)

我就喜歡看那些低俗戲碼

I am body goals, yeah

姐的身材就是完美

This shit from my soul, yeah

這份美麗出自我的靈魂

Black people made rock and roll, yeah

看黑人震撼這個世界

 

While you're spendin' all your time tryna break a woman down

花這麼多時間只為去詆毀一個女人

Realer shit is goin' on, baby, take a look around

現實裡你有奪失敗,寶貝看清楚了

If you thought that I was ratchet with my ass hangin' out

如果我只是露個翹臀你就覺得低俗

Just wait until the summer when they let me out the house, bitch

那等到夏天看姐出門浪的你求饒

 

What they say? (Yeah)

他們又說了什麼?

What they say? (Yeah)

又再嚼舌根?

 

(Talk and talk and talk and talk)

(街頭巷尾都在傳)

Give 'em somethin' to talk about

放點料給你說

Sick of rumors (Ooh)

老娘煩死這些謠言

But haters do what they do (Uh)

但酸民就只會酸

Haters do what they do 

不造謠會死一樣

 

All the rumors are true

所有流言都是真的

 

 

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()