close

這首歌是我聽歌時意外發現一首輕快可愛的歌, 歌詞不斷對對方訴說愛意, 叫對方不要再思考那麼多, 因為彼此間那份愛騙不了人, 不管是怎樣的你我都欲罷不能

 

 

Come on

來吧

 

I spend my days

我花費許多日夜

Trying to figure out what's on your mind, oh-oh, yeah

試著搞清楚你倒底仔想什麼

Gotta find a way

必須找個辦法

To keep you looking forward, not behind, oh-na-na

讓你望像我, 而非看向別處

 

I catch your eyes right when they start to shift

我們終於四目相對, 當你正打算移開目光前

I'ma handle it, calm it down

讓我處理, 先放鬆一下

Right when I get you feeling safe and sound

我保證你絕對不會傷害你的心

Then you go and turn it all around, 'cause we got that

你就能夠改變主意, 因為我們之間有著一種

 

Dumb crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛

Come on and give me some

拜託給我你那

Can't get enough of ya

就是對你欲罷不能

Enough of ya

欲罷不能

Don't worry 'bout a thing

什麼都別擔心

You know I'm here to stay

你知道我哪都不會去

Can't get enough of your

就是對你欲罷不能

Dumb crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛

 

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能


 

You keep it on replay

你不段鬼打牆

Making up those stories in your mind, oh, na-na

腦好中充斥著那些荒唐的故事

Insecurities

不安全感

Seem to get between us every time

似乎是阻礙我和你的高牆

 

I see you going through my phone last night

我發現你昨晚用手機查詢我的資訊

What you tryna find? Calm it down

你想找到什麼?放鬆點寶貝

I don‘t know why you always waste your time

我搞不懂你為什麼要這樣浪費時間

Something 'bout it makes me want you more, we got that

但正是這樣的你讓我更加著迷, 我們之間有著

 

Dumb crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛

Come on and give me some

拜託給我你那

Can't get enough of ya

就是對你欲罷不能

Enough of ya

欲罷不能

Don't worry 'bout a thing

什麼都別擔心

You know I'm here to stay

你知道我哪都不會去

Can't get enough of your

就是對你欲罷不能

Dumb crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛

 

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Can't get enough of your

就是對你欲罷不能

Dumb crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛


 

Call me crazy (call me crazy)

說我瘋了也好

'Cause I want it all (want it all)

因為我想佔有你那

Dumb, stupid, yeah you make me fall (you make me fall)

幼稚, 瘋狂, 你讓我墜入愛河

Dumb, stupid, you know I want it all (want it all)

幼稚, 瘋狂, 你知道我想佔有你那

Dumb, crazy, crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛

 

Dumb crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛

Come on and give me some

拜託給我你那

Can't get enough of ya

就是對你欲罷不能

Enough of ya

欲罷不能

Don't worry 'bout a thing

什麼都別擔心

You know I'm here to stay

你知道我哪都不會去

Can't get enough of your

就是對你欲罷不能

Dumb crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛


 

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Get enough, get enough

欲罷不能, 我停不下

Can't get enough of your love

就是對你欲罷不能

Can't get enough of your

就是對你欲罷不能

Dumb crazy stupid love

幼稚, 瘋狂且癡迷的愛

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()