close

Miley簽下新廠牌後的第一首歌來了, 從Malibu開始Miley每次首單我都很喜歡, 這首歌是在說在分手後以為自己會很痛苦, 但即使少了你的陪伴我還是可以很快樂, 我就是我最好的伴侶. 另外說一下在1/13釋出, 1/13也是Miley前夫的生日. 代表什麼大家都懂的. 

 

話說Miley身材真的好辣, 有肌肉又苗條

 

We were good, we were gold

我們曾經那麼美好, 情比金堅

Kinda dream that can't be sold

就像是不真實的美夢

We were right till we weren't

我們是那麼快樂直到一切崩塌

Built a home and watched it burn

冷眼看著曾經的一切葬身火海

 

I didn't wanna leave you

我不想離開你

I didn't wanna lie

我不想要說謊

Started to cry but then remembered I

正要哭泣卻突然想起我

 

I can buy myself flowers

我可以買花送自己

Write my name in the sand

在沙灘上寫下我的名字

Talk to myself for hours

自言自語好幾個小時

Say things you don't understand

說著你不理解的話題

I can take myself dancing

我可以和自己熱舞

And I can hold my own hand

我也能握緊自己的手

Yeah, I can love me better than you can

沒錯, 我會比你更愛我自己

 

Can love me better

比你更愛我

I can love me better, baby

比你更愛我自己, 寶貝

Can love me better

比你更愛我

I can love me better, baby

比你更愛我自己, 寶貝

 

Paint my nails, cherry red

塗上櫻桃紅的指甲油

Match the roses that you left

很搭你留下的玫瑰

No remorse, no regret

沒有遺憾, 也不會後悔

I forgive every word you said

你說的那些話我都不介意了

 

I didn't wanna leave you, baby

我不想離開你, 寶貝

I didn't wanna fight

但我也不想再爭吵

Started to cry but then remembered I

正要哭泣卻突然想起我

 

I can buy myself flowers

我可以買花送自己

Write my name in the sand

在沙灘上寫下我的名字

Talk to myself for hours

自言自語好幾個小時

Say things you don't understand

說著你不理解的話題

I can take myself dancing

我可以和自己熱舞

And I can hold my own hand

我也能握緊自己的手

Yeah, I can love me better than you can

沒錯, 我會比你更愛我自己

 

Can love me better

比你更愛我

I can love me better, baby

比你更愛我自己, 寶貝

Can love me better

比你更愛我

I can love me better, baby

比你更愛我自己, 寶貝

Can love me better

比你更愛我

I can love me better, baby

比你更愛我自己, 寶貝

Can love me better, I

比你更愛我, 我會


 

I didn't wanna leave you, baby

我不想離開你, 寶貝

I didn't wanna fight

但我也不想再爭吵

Started to cry but then remembered I

正要哭泣卻突然想起我


 

I can buy myself flowers

我可以買花送自己

Write my name in the sand

在沙灘上寫下我的名字

Talk to myself for hours

自言自語好幾個小時

Say things you don't understand

說著你不理解的話題

I can take myself dancing

我可以和自己熱舞

And I can hold my own hand

我也能握緊自己的手

Yeah, I can love me better than 

沒錯, 我會比你更愛

Yeah, I can love me better than you can

沒錯, 我會比你更愛我自己


 

Can love me better

比你更愛我

I can love me better, baby

比你更愛我自己, 寶貝

Can love me better

比你更愛我

I can love me better, baby (Than you can)

比你更愛我自己, 寶貝 (比你更愛)

Can love me better

比你更愛我

I can love me better, baby

比你更愛我自己, 寶貝

Can love me better, I

比你更愛我, 我會

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()