我家女神終於宣布第3張專輯Treat Myself 在8/31正式發售還釋出一首宣傳單,就是這首All the ways,本來之前釋出的3首完全不讓人覺得這是她準備兩年專輯該有的水準,而現在這首完全給我打了一劑強心針,這才是她該有的水準,唯一不滿意的只能說是專輯封面了吧,歌曲是在述說自己很擔心很不確定自己的戀人有多愛自己,希望對方能不吝嗇表達對自己的愛意,讓自己安心

 

 

 

 

I need more details

我需要更多細節

More texts, calls, and emails

更多簡訊,電話和郵件

Been more specific

說得更具體一點

Yes, I'm here to listen

我會靜下來認真傾聽

I know I'm needy

我知道我太渴求你

But tell me you need me

但請告訴我你是需要我的

No don't be afraid, babe

不,別害怕,寶貝

C'mon, explain

像我一一述說吧

 

If you love me-love me-love me like you say

如果你真的像你說的那樣愛我

Darling, tell me all the ways

親愛的,用盡一切方式告訴我

Tell me all the ways

用盡方式讓我了解

And he said

他向我開口

All the ways

告訴我吧

All the ways

大聲告訴我

All the ways

讓我明白

Tell me all the ways

用盡一切方式告訴我

And he said

他向我開口

All the ways

告訴我吧

All the ways (You love me)

大聲告訴我 (你愛我)

All the ways

讓我明白

Tell me all the ways

用盡一切方式告訴我

And he said

他向我開口

 

Take me out dancing

帶著我一同舞動

Don't forget romance

別忘了要浪漫一點

And it's been awhile since

已經有好一段時間了

I been your princess

從我成為你的公主開始

Tell me your heart's blue when--

說你覺得很憂鬱

When I'm not with you

當我沒陪在你身邊

Don't be afraid, babe

不,別害怕,寶貝

C'mon, explain

像我一一述說吧

 

If you love me-love me-love me like you say

如果你真的像你說的那樣愛我

Darling, tell me all the ways

親愛的,用盡一切方式告訴我

Tell me all the ways

用盡方式讓我了解

 

And he said

他向我開口

All the ways

告訴我吧

All the ways

大聲告訴我

All the ways

讓我明白

Tell me all the ways

用盡一切方式告訴我

And he said

他向我開口

All the ways

告訴我吧

All the ways (You love me)

大聲告訴我 (你愛我)

All the ways

讓我明白

 

Tell me all the ways

用盡一切方式告訴我

And he said

他向我述說

The way you--(You love me)

你愛我的方式

The way you--(You love me)

你愛我的方式

 

And he said

他向我開口

Girl, you take care of me

女孩,你照顧我的一切

You are my therapy

你是治癒我的良藥

The better half of me

你是使我更完整的另一伴

Say it again-say it again

再說一次 再說一次

Girl, you take care of me

女孩,你照顧我的一切

You are my therapy

你是治癒我的良藥

The better half of me

你是使我更完整的另一伴

Say it again-say it again

再說一次 再說一次

 

If you love me-love me-love me like you say

如果你真的像你說的那樣愛我

Darling, tell me all the ways

親愛的,用盡一切方式告訴我

Tell me all the ways

用盡方式讓我了解

 

And he said

他向我開口

All the ways

告訴我吧

All the ways

大聲告訴我

All the ways

讓我明白

Tell me all the ways

用盡一切方式告訴我

And he said

他向我開口

All the ways

告訴我吧

All the ways (You love me)

大聲告訴我 (你愛我)

All the ways

讓我明白

Tell me all the ways

用盡一切方式告訴我

And he said

他向我述說

(The way you--)

(你愛我的方式)

All the ways

告訴我吧

All the ways (You love me)

大聲告訴我 (你愛我)

All the ways

讓我明白

(The way you--)

(你愛我的方式)

All the ways

告訴我吧

All the ways (You love me)

大聲告訴我 (你愛我)

All the ways

讓我明白

 

The way you--You love me

你愛我的方式

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()