最近有點事偏偏這首歌又超多rap我頭超痛的可是這是我們Meghan的歌啊怎麼能不翻,真的超難翻的(對不起我程度差)你們就多包涵如果有錯請在下面留言糾正我,談回歌曲本身這次不向我們Meghan平常的風格,有別於平常那給人泡泡糖流行的曲風,你們覺得如何呢

 

[Intro:DJ Khaled] 

Another one!(註)

又一首熱門歌

DJ Khaled 

 

[Hook:Meghan Trainor]

I'm here to right my wrongs

我來此改善我的錯誤

I've made a mess again

我又搞砸了一切

I'd like to apologize

我想要好好道歉

I'm tryna make amends

我試著補償一切

Forgive me, father

原諒我,神父

I'm only human

我只是個人類

That wasn't who I am

那並不是真實的我

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Forgive me, father

原諒我,神父

Those were my demons

我心中深藏的惡魔

 

[Verse 1: Wiz Khalifa]

Don't even look back on it

不要再回首過去

You ready for change, better act on it

你準備好改變了,最好開始行動

They look up to you so don't slack on it

他們都注視著你所以別鬆懈下來

It's a blessing, you know that you're talented

這是種祝福,你知道你有才華

Some people don't know what their talent is

有些人不知道自己的天賦為何?

What's sad is they don't know what balance is

真正可悲的是他們不知道該如何平衡

I ain't been this way since I had a kid

從我有了孩子後我不再如此

Look out for him and protect where I live

我會看顧著他保護我生活中的一切

I done got famous for what I did

我為做自己而成名

Rollin' up papers and showin' love, we all in the same

翻開新的一頁並表達出你的愛,我們都一樣

 Now the bank come to where I live

現在錢都不用我賺就會來

Don't hate on another man, no that ain't part of the game

別憎恨他人,不這不是種遊戲

Did it all for the fame

為了自己得名譽而做

And don't call it a game

別說一切只是遊戲

Started small every day

從今開始每天微笑

We worked hard, and now they call us bosses

我們努力打拼,現在他們都叫我們老大

 

[Bridge: Wiz Khalifa]

And I done seen so many people slow down

我看到太多人開始放慢速度

I can't relate, I can't relate, no

我不能理解,我不能理解

And I done seen so many people change up

我看到太多人改變了

I can't relate, I can't relate, no

我不能理解,我不能理解

When you doin' good, somebody wanna see you doin' bad

當你正順利,有些人總想看你搞砸

I can't relate, I can't relate, no

我不能理解,我不能理解

Just movin' forward, so why they wanna talk about the past?

既然想向前看,那為什麼他們仍在拘泥過去

I can't relate, I can't relate, no

我不能理解,我不能理解

 

[Hook:Meghan Trainor]

I'm here to right my wrongs

我來此改善我的錯誤

I've made a mess again

我又搞砸了一切

I'd like to apologize

我想要好好道歉

I'm tryna make amends

我試著補償一切

Forgive me, father

原諒我,神父

I'm only human

我只是個人類

That wasn't who I am

那並不是真實的我

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Forgive me, father

原諒我,神父

Those were my demons

我心中深藏的惡魔

 

[Verse 2: Wale] 

Major, yeah! 

I got visions, I miss fortune all day 

我有願景,我每天都在想過去的財富

What I'm sayin', I, tryna tell y'all 

為什麼我這麼說,我試著告訴你們

I shake these nightmares all day 

我整天都想甩開那些夢魘

How can I give you my mind?

我怎能把自己都交給祂? 

When I try to think, it just race 

當我試著思考,這就是場競賽

How can I give you my heart? 

我怎能把心都交付給祂?

When I call on it, it just breaks 

當我回憶,心又破碎

I put the city on top 

我把這城市放第一

District, V.A.all day(註)

我曾住在維吉尼亞

PG MoCo on their sweaters 

毛衣上是我住過的地方

Guess who made their DNA? 

猜誰造就了他們的DNA

Amy Wine to Cobain 

艾美懷絲到科特· 柯本

Qur'an, Bible or fate 

古蘭經,聖經或命運

Try not to feel like I'm Robin Will' 

試著不在像羅賓· 威廉斯

Would a hook change my fate? 

虎克船長能改變我的命運?

Why you make me this way? 

為何你讓我生來如此

 

[Hook:Meghan Trainor] 

I'm here to right my wrongs

我來此改善我的錯誤

I've made a mess again

我又搞砸了一切

I'd like to apologize

我想要好好道歉

I'm tryna make amends

我試著補償一切

Forgive me, father

原諒我,神父

I'm only human

我只是個人類

That wasn't who I am

那並不是真實的我

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Those were my demons

那是我心中的惡魔

Forgive me, father

原諒我,神父

Those were my demons

我心中深藏的惡魔

 

[Outro: wale] 

Folarin

Major key , special cloth(註)

 

Another one DJ Khaled 常說這句話代表another hit

 

 

V.A    PG MoCo 中V.A代表維吉尼亞州因為歌手Wale華盛頓DC來的(這是youtube網友提供的)  

PG MoCo PG是指 Prince George's County  MOCO是指  Montgomery County  他們都在美國馬里蘭州

Folarin  歌手Wale的專輯

Major key 這就是收錄這首歌的專輯名稱是屬於DJ Khaled 

 

 

請支持Meghan trainor2016新專THANK YOU

 

iTunes,Spotify,AppleMusic皆可購買

THANK YOU你值得擁有

undefined

 

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()