這首真的蠻好聽的阿,我個人認為比Tears還好,MV也拍得很棒啊,我這次翻的時候多修飾了一下,不知道會不會讓人覺得太浮誇

 

 

I've been hearing symphonies

絕美的樂章總浮現在我耳畔
Before all I heard was silence

但在那之前我的世界是如此寂靜
A rhapsody for you and me

屬於你我的狂想曲
And every melody is timeless

動人旋律會永久停留
Life was stringing me along

我的人生曾向緊繃琴弦
Then you came and you cut me loose

直到你將我解放出來
Was solo singing on my own

過去的我認為人生是場獨奏
Now I can't find the key without you

現在沒有你我就找不到調子

 

And now your song is on repeat

現在你譜寫的歌曲不斷響起
And I'm dancin' on to your heartbeat

我迎合著你的心跳翩翩起舞
And when you're gone, I feel incomplete

而當你離開,我總覺得不完整
So if you want the truth

如果你想知道我的真心話

 

I just wanna be part of your symphony

我只想成為這首交響樂的一部份
Will you hold me tight and not let go?

你願意緊抓我不願放手嗎?
Symphony

共譜樂章
Like a love song on the radio

就像電台裡常播的情歌
Will you hold me tight and not let go?

你願意緊抱我不放我離開嗎?


I'm sorry if it's all too much

如果這份愛太沉重,我很抱歉
Every day you're here, I'm healing

你陪著我的每一天,我就像被治癒
And I was runnin' out of luck

過去的我充滿了不幸
I never thought I'd find this feeling

我從未奢想能有這種感覺


'Cause I've been hearing symphonies

因為你我沉浸在這華美樂章中
Before all I heard was silence

但在那之前我的世界是如此寂靜
A rhapsody for you and me

屬於你我的狂想曲

And every melody is timeless

動人旋律會永久停留

 

And now your song is on repeat

現在你譜寫的歌曲不斷響起
And I'm dancin' on to your heartbeat

我迎合著你的心跳翩翩起舞
And when you're gone, I feel incomplete

而當你離開,我總覺得不完整
So if you want the truth

如果你想知道我的真心話

 

I just wanna be part of your symphony

我只想融為這首交響樂的一部份
Will you hold me tight and not let go?

你願意緊抓我不願放手嗎?
Symphony

共譜樂章
Like a love song on the radio

就像電台裡常播的情歌
Will you hold me tight and not let go?

你願意緊抱我不放我離開嗎?

 


Ah, ah, ah, ah, ah, ah
Ah ah, ah
Ah, ah, ah, ah, ah, ah
Ah ah, ah

 

And now your song is on repeat

現在你譜寫的歌曲不斷響起
And I'm dancin' on to your heartbeat

我迎合著你的心跳翩翩起舞
And when you're gone, I feel incomplete

而當你離開,我總覺得不完整
So if you want the truth

如果你想知道我的真心話

(Oh, oh, oh)

 

I just wanna be part of your symphony

我只想化為這首交響樂的一部份
Will you hold me tight and not let go?

你願意緊抓我不願放手嗎?
Symphony

共譜樂章
Like a love song on the radio

就像電台裡常播的情歌
Will you hold me tight and not let go?

你願意緊抱我不放我離開嗎?

 

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()