close

兩位實力派天后合作的好聽歌曲,好喜歡 ,可是為什麼MV兩人都沒出現好失望喔

 

 

I'm in your waterfall

我深陷你綿延的愛意

I'm in your waterfall

我深陷你綿延的愛意

I'm in your waterfall

我深陷你綿延的愛意

 

Oh, I'm in the jungle now

我正身處於叢林中

You've been seeking, I've been hiding out

你尋找著我',而我正極力引藏自己

Use your love, it scares me so deep down

那份愛令我深深恐懼

You may find me, cause my heart beats loud, so loud

你可能發現了我,因為我內心正渴求,吶喊著

It beats fast

快速跳動著

In the places where you touched me last

你上次觸碰的地方還留有痕跡

I can feel the burn my skin, it has

我能感受到它燒灼我的皮膚

But the return of your beloved hands, hands

但當你抽離雙手時,我卻又變得渴望

  

I've lost control

我失去了控制

I paddle, but you're too strong

我試著抵抗,但那份愛太過堅強

But I gotta trust your flow

我只能相信你交出自己

Cause boy, I'm in your waterfall

因為寶貝,我深陷你綿延的愛意

Oh, I've lost control

我失去了控制

And babe, it's a relief to know

而寶貝,當我發現我才釋然

I got you keeping me afloat

正是你在支撐著我

When I'm in your waterfall

當我陷入那愛意洪流

 

I'm in your waterfall  x8

我深陷你綿延的愛意  x8

 

Baby, you're my oxygen

親愛的,你就是我的氧氣

When I cannot find my way on Earth

當我找不到回地球的道路

You know I can be when I hold on

你明白我只要和你在一起便不怕

Even when the rapid's strong

即使洪流猛烈沖刷著

 

 

I've lost control

我失去了控制

I paddle, but you're too strong

我試著抵抗,但那份愛太過堅強

But I gotta trust your flow

我只能相信你隨你而去

Cause boy, I'm in your waterfall

因為寶貝,我深陷你綿延的愛意

Oh, I've lost control

我失去了控制

And babe, it's a relief to know

而寶貝,當我發現我才釋然

I got you keeping me afloat

正是你在支撐著我

When I'm in your waterfall

當我陷入那愛意洪流

 

I'm in your waterfall  x8

當我陷入那愛意洪流  x8

 

Oh, oh, oh, oh oh

Oh, oh, oh oh

Oh, oh, oh oh

Waterfall

愛意洪流

Oh, oh, oh, oh oh

Oh, oh, oh oh

Oh, oh, oh oh

Waterfall

愛意洪流

 

I've lost control

我失去了控制

I paddle, but you're too strong

我試著抵抗,但那份愛太過堅強

But I gotta trust your flow

我只能相信你隨你而去

Cause boy, I'm in your waterfall  (Yeah, yeah)

因為寶貝,我深陷你綿延的愛意

Oh, I've lost control

我失去了控制

And babe, it's a relief to know

而寶貝,當我發現我才釋然

I got you keeping me afloat

正是你在支撐著我

When I'm in your waterfall

當我陷入那愛意洪流

 

 

I'm in your waterfall  x3

我深陷你綿延的愛意  x3

I'm in your waterfall (Yeah, yeah)

我深陷你綿延的愛意

I'm in your waterfall (I'm in your waterfall)  x2

當我陷入那愛意洪流 (我深陷你綿延的愛意)  x2

I'm in your waterfall  x6

當我陷入那愛意洪流  x6

 

 

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()