今天推的是我們MeghanHarry styles共同為歌手 Michael Bublé一起寫的歌,輕快的曲卻是有悲傷的詞呢,Michael Bublé說這是他唱的第一首不是他參與創作的歌,然後又大力的誇獎Meghan是最有才華的21歲少女,討厭Michael Bublé瞎說甚麼大實話呢

Michael Bublé談到Meghan的部分

 

如果是期待這首歌會打單的朋友們抱歉你們要失望了,因為Michael Bublé的3歲兒子Noah得了癌症所以Michael Bublé會放下一切宣傳事務陪著兒子治療,讓我們替小Noah祈禱吧,3歲而已ㄟ

相關報導http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11/04/michael-buble-reveals-his-three-year-old-son-noah-has-been-diagn/

 

 

I love seeing you happy

我喜歡看著你快樂的模樣

I miss seeing that smile

我想念著你的微笑

It's been such a long time

已有好一段時間了

And although I don't have you

雖然你不屬於我

I know now that I need to

但我知道我必須要

And somehow make you mine

一定要讓你成為我的

And I won't lie

我無法說謊

It's hard seeing you with him

看到你和他走在一起對我很困難

'Cause I know he can't hold you like I can

因為我知道他不能像我那樣擁抱你

 

Someday maybe when we're old and gray

也許某天當我們鬢髮班白時

We could be in love once more

我們或許可以再次相愛

Till then I won't give my love away

直到那天前我都不會給出我的心

Darling, I'm forever only yours

親愛的,我永遠只屬於你

 

I remember the love song

我記得那首情歌

I sang every word wrong

即使我每個詞都唱錯

But you didn't mind

但你一點都不在乎

No, no

不,不

And I'll admit that I miss you

我承認我想念你

But only if you do

但必須由你來開口

'cause you know that I'm shy

因為你知道我很害羞的

And I can't lie

我無法說謊

It's hard seeing you with her

看到你旁有個她對我很困難

'cause I know she can't love you like I can

因為我知道她無法像我那樣愛你

 

Someday maybe when we're old and gray

也許某天當我們年華不再

We could be in love once more

我們或許可以再次相愛

Till then I won't give my love away

直到那天前我都不會給出我的心

Darling, I'm forever only yours

親愛的,我永遠只屬於你

 

And my love it works for you

我的愛只為你付出

We got nothing to lose

我們沒什麼好失去的

Cause I'm forever only yours(in love once more,once more,once more)

因為我永遠只屬於你(可以再次相愛,再相愛,再相愛)

And I'll won't too complicate it

我不會把一切搞得太複雜

That smile is worth the wait yeah

你的微笑值得等待

I'm forever only yours(hey,hey)

我永遠只屬於你

 

Someday maybe

也許某天

Someday maybe

也許某天

Someday maybe I'll be yours(woah, baby)

也許某天我會屬於你

 

Someday maybe (someday maybe)

也許某天(也許某天)

Someday maybe (someday maybe)

也許某天(也許某天)

Someday maybe I'll be yours(someday maybe I'll be yours)

也許某天我會屬於你(也許某天我會屬於你)

 

Someday maybe when we're old and gray

也許某天當我們鬢髮班白時

We could be in love once more

我們或許可以再次相愛

Till then I won't give my love away

直到那天前我都不會給出我的心

Darling, I'm forever only yours

親愛的,我永遠只屬於你

 

And my love it works for you

我的愛只為你付出

We got nothing to lose

我們沒什麼好失去的

'Cause I'm forever only yours (someday I'll be yours)

因為我永遠只屬於你(某天我會屬於你)
And I'll won't too complicate it

我不會把一切搞得太複雜
That smile is worth the wait, yeah

你的微笑值得等待
'Cause I'm forever yours (someday maybe I'll be yours)

我永遠都屬於你(某天我會屬於你)

 

(I said know), I'm forever only yours

(我說我知道)  我永遠都屬於你

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()