心中藏著那個人,不管他到何處都想跟著他,只希望那個人能發現自己的心意

 

undefined

I didn't just come here to dance

我不是為跳舞而來
If you know what I mean

如果你知道我意欲為和

Do you know what I mean

你可知我心意為和
If you just give me a chance

如果你給我個機會
You'd see what I see

你會知道我看向何處
Do you see what I see

了解我心中嚮往

It's your fault

都怪你

Baby boy cause you're the one that sparked this

寶貝因為你是唯一點燃我心中愛苗的人
Shine a light 

閃耀著光芒

With your eyes into me in the darkness
在黑暗中你的眼仍是那般明亮

Hey Joe's calling me over

嘿 Joe剛約過我
Tino's calling me over

Tino也打來過
I only came here for you

但我來這都只為你
It's you boy, you in the corner

就是你男孩,躲在角落的你
Something is taking me over

某種魔力把我帶到這
I only came here for you

我來這都只為你
 

I didn't just come here to dance

我不是為跳舞而來
If you know what I mean

如果你知道我意欲為和
Do you know what I mean

你可知我心意為和
If you just give me a chance

如果你給我個機會
You'd see what I see

你會知道我看向何處
Do you see what I see

了解我心中嚮往

 

I didn't just come here to dance

我不是為跳舞而來
If you know what I mean

如果你知道我意欲為和
Do you know what I mean

你可知我心意為和
If you just give me a chance

如果你給我個機會
You'd see what I see

你會知道我看向何處
Do you see what I see

了解我心中嚮往


          Baby I

         寶貝我

         I'm not going anywhere without you

         寶貝我沒有你哪也不去
         Walk me home

         陪我回家

         Cause I like every single thing about you
         因為我喜歡你身上每個特點

 

 

I didn't just come here to dance

我不是為跳舞而來
If you know what I mean

如果你知道我意欲為和
Do you know what I mean

你可知我心意為和
If you just give me a chance

如果你給我個機會
You'd see what I see

你會知道我看向何處
Do you see what I see

了解我心中嚮往

 

I didn't just come here to dance

我不是為跳舞而來
If you know what I mea

 

如果你知道我意欲為和
Do you know what I mean

你可知我心意為和
If you just give me a chance

如果你給我個機會
You'd see what I see

你會知道我看向何處
Do you see what I see

了解我心中嚮往

 

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()