close

這首歌是我不小心在水管聽到的是我們Meghan在2012做的歌,所有歌手一開始都希望自己像已經成名的巨星,尚未成名的Meghan當時寫這首歌一定懷抱著對未來的各種期待,情仔細看看歌詞如果你是megatron你一定會為Meghan驕傲,2014年後的她有了Hit song 不只一首,她不只參加過葛萊美甚至還得到了葛萊美,沒錯就讓酸民繼續酸但我們來證明他們錯了

ps裡面有好多大明星,我看到自己的女神寫的歌詞有另一位女神好高興

 

Yo
I'm just a girl from a small town

我是個從小鎮來的女孩
just spreading my love around (yeah)

只想四處散播我的愛
But I should be up in LA

但我應該去洛杉磯
Oh in London with Jessie J

或到倫敦找 潔西 J

 

I wanna sing with Beyonce

我想跟碧昂絲一起唱歌
wanna spit that volume like Lil' Wayne
 (yo)

想要能聲音大到像小韋恩

And I can do any genre

任何類型我都行
Just tell me that you wanna wanna

只要你告訴我你想要

 

Lay that beat down while I sing along

當我歌唱,看那節拍
yeah
 (yeah) we can party till dawn

我們能開趴到天亮

Rage all night until the morn

整夜狂歡到早晨
Write a chorus and a verse or two

寫出副歌和前奏
But if you knew the truth

如果你知道真相的話

 

I always wish that I could

我總希望我能
Dance like Madonna 
(yeah)

跳得像瑪丹娜
Shake it like Rihanna

搖的像蕾哈娜

Have them curves like Nicki

有像妮琪的曲線
And the voice of Ricky

和瑞奇馬汀的聲音

 

Have that swagger like T-Pain

T-Pain一樣跩

(Yo) I could go insane.

讓我瘋狂
Throw some glitter in the air

連空氣都閃閃發光
Have Kesha's crazy hair

有頭凱莎瘋狂的髮型

 

And no matter where I go

不管我走到哪
They're on my radio
 (yo,yo)

他們都在我的收音機裡
Showing me the ways

你要教我怎麼做

To mind my great escape

我想我會逃跑


Since I was young

從我小時候 

I felt that bass and drum

我就感到那旋律
It was always clear to me 

我一直都清楚

This is who I wanna be, (what)

我想成為什麼

 

See I was born for this

看我生來如此
cause I felt's in my finger tips, (that's right)

我感到輕而易舉
Writing like I was Taylor Swift 
(yo)      (另一個女神出現,快合作拉)

寫歌像泰樂絲
And may be she can lay a verse on this

也許她能為這首歌寫幾段

 

And I could go to the Grammy's           (親愛的你已經得到喽)  

希望我能去到葛萊美
holding hands with Adele and the family

牽著愛黛兒和我的家人一起
But I gotta get the one hit song.            (不只一首了)

但我必須先有首熱門歌
And you can come along if we just

但你可以和我一起,如果我們

 

Lay that beat down while I sing along

當我歌唱,看那節拍

(Yeah) we can party till dawn

我們能開趴到天亮
Haters gonna hate but we can prove them wrong
 (yo)    (超愛這句的拉)

酸民繼續酸,但我們能證明他們錯了
Write the chorus and a verse or two.

寫出副歌和前奏

But if you only knew(hey,what)

如果你知道

 

I always wish that I could

我總希望我能
Dance like Madonna 
(yeah)

跳得像瑪丹娜
Shake it like Rihanna

搖的像蕾哈娜

Have them curves like Nicki

有像妮琪的曲線
And the voice of Ricky

和瑞奇馬汀的聲音

 

Have that swagger like T-Pain

T-Pain一樣跩

I could go insane.

讓我瘋狂
Throw some glitter in the air

連空氣都閃閃發光
(Kesha)Have Kesha's crazy hair

有頭凱莎瘋狂的髮型

 

 

And no matter where I go

不管我走到哪
They're on my radio
 (yeah,yo)

他們都在我的收音機裡
Showing me the ways

你要教我怎麼做

To mind my great escape(what)

我想我會逃跑

 

 

Since I was young

從我小時候 

I felt that bass and drum

我就感到那旋律
It was always clear to me 

我一直都清楚

This is who I wanna be, (what)

我想成為什麼

 

Doesn't matter where I go( no,no )

不管我走到哪
Because I know (yeah,yeah)

因為我知道
Who I'll always (be)

我將成為什麼 
(Y
eah)I'm gonna be me (wooh)

我會做自己

 

Doesn't matter where I go

不管我走到哪
Doesn't matter what Ido

不管我做什麼
I'll still be me, but you

我仍然會是我,但你
you know that you wish you could

你知道你像要

 

Dance like Madonna 

跳得像瑪丹娜
Shake it like Rihanna

搖的像蕾哈娜

Have them curves like Nicki

有像妮琪的曲線
And the voice of Ricky

和瑞奇馬汀的聲音

 

Have that swagger like T-Pain

T-Pain一樣跩

(Wooh) I could go insane.

讓我瘋狂
Throw some glitter in the air

連空氣都閃閃發光
Have Kesha's crazy hair

有頭凱莎瘋狂的髮型

 

And no matter where I go

不管我走到哪
They're on my radio
 (yo,yo)

他們都在我的收音機裡
Showing me the ways

你要教我怎麼做

To mind my great escape

我想我會逃跑

 

Since I was young

從我小時候 

I felt that bass and drum

我就感到那旋律
It was always clear to me 

我一直都清楚

This is who I wanna be

我想成為什麼

 

See I was born for this

看我生來如此
cause I felt's in my finger tips tips tips tips tips...

我感到輕而易舉
This is who I wanna be

我想成為什麼

 

(wooh)

 

(Yeah,yeah,Kesha)

 

It was always clear to me — Meghan Trainor

 

請支持Meghan trainor2016新專THANK YOU

 

iTunes,Spotify,AppleMusic皆可購買

THANK YOU你值得擁有

undefined

 

 

arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()