close

這首moonlight原本才是這次新專的名稱,後來改成了dangerous woman,聽說moonlight是阿里某位前任對他的暱稱,這首歌給我的感覺就是浪漫,輕柔,非場好聽的一首歌

The Sun is setting and 

夕陽緩緩落下

You're right here by my side

你就在我身旁

And the movie's playing

電影正放映著

But we won't be watching tonight

但今晚我們可不會觀看

Every look, every touch makes me wanna give you my heart

你一顰一笑都讓我傾心

I'd be crushin' on you, baby

我愛上你了寶貝

Stay the way you are...

待在這的你

 

Cause I never knew, I never knew

因為我從不知道,我從不知

You could have moonlight in your hands

你能將溫暖的月光攬入懷中

'Til the night I held you

直到那個夜晚我抱著你

You're my moonlight in the middle of the life

你便是我一生中的溫暖月光

Moon moonlight...

月光

 

I kiss his fingertips

我親吻他的指尖

As I'm wishing he's all mine

我多希望他屬於我

He's giving me Elvis

他給我貓王般的愛

With some James Dean in his eyes

眼中含有James Dean的柔情

Puts his lips on my neck

他雙脣緊貼我的脖頸

Makes me want to give him my body

讓我想為他獻身

I be fallin' for you, baby

我為你沉淪,寶貝

And I just can't stop

我停不下了

 

Cause I never knew, I never knew

因為我從不知道,我從不知

You could have moonlight in your hands

你能將溫暖的月光攬入懷中

'Til the night I held you

直到那個夜晚我抱著你

You're my moonlight in the middle of the life

你是的一生中的溫暖月光

Moonlight

月光

Baby I be fallin'

我為你沉淪

You're my moonlight

你便是我的溫暖月光

Moon moonlight...

月光

 

He's so bossy...

他如此跋扈

He makes me dance

讓我想翩翩起舞

Tryna sit in the back of his whip

讓我想坐在和他的愛情小車

And just cancel my plans

取消一切計畫

Sweet like candy

如糖般甜蜜

But he's such a man

他就是如此

He knows just what it does

他知道他在做什麼

When he’s holding me tight

當他緊緊抱著我

And he calls me "Moonlight" too...

對我呢喃到,我也是他的溫暖月光

 

請支持Meghan trainor2016新專THANK YOU

 

iTunes,Spotify,AppleMusic皆可購買

THANK YOU你值得擁有

undefined

 
arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()