Megham的2單一樣走洗腦風,這次還大秀舞技,也教大家好好愛自己,為此還重新上架ㄌ一刺MV ,這次的專輯好棒,大部分的歌都叫我們保持自信,愛別人愛自己Thank you , Kindly calm me down,Champagne problems都超讚 幫忙支持喔

Who's that sexy thang I see over there?

誰是我眼前的性感尤物
That's me, standing in the mirror

那是我,站在鏡子
What's that icy thang hangin' 'round my neck?

那掛在我脖子上的東西是什麼
That's gold, show me some respect 

是金子,給我些尊重

I thank God every day 

我每天都感謝上帝
That I woke up feelin' this way

一早起來就是這種感覺
And I can't help lovin' myself

我不能不愛我自己
And I don't need nobody else, nuh
我也不需要任何人

If I was you, I'd wanna be me too

如果我是你,我還是想當自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
If I was you, I'd wanna be me too

如果我是你,我還是想當自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己

I walk in like a dime piece(註)

我舉止那麼完美
I go straight to VIP

直接走向VIP

I never pay for my drinks

酒錢都不用自己出
My entourage behind me

保鑣隨時在後
My life's a movie, Tom Cruise

我人身就像阿湯哥的電影
So bless me, baby, achoo

所以寶貝祝福我吧
And even if they tried to

即使它們試著學我
They can't do it like I do

還是學不成半分

I thank God every day 

我每天都感謝上帝
That I woke up feelin' this way

一早起來就是這種感覺
And I can't help lovin' myself

我不能不愛我自己
And I don't need nobody else, nuh
我也不需要任何人

 

If I was you, I'd wanna be me too

如果我是你,我還是想當自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
If I was you, I'd wanna be me too

如果我是你,我還是想當自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己

 

(Turn the bass up)

音樂放下去
Turn the bass up

音樂放下去

(Turn the bass up)

音樂催洛起
Let's go!

來吧

I thank God every day 

我每天都感謝上帝
That I woke up feelin' this way

一早起來就是這種感覺
And I can't help lovin' myself

我不能不愛我自己
And I don't need nobody else, nuh

我也不需要任何人

If I was you, I'd wanna be me too

如果我是你,我還是想當自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
If I was you, I'd wanna be me too

如果我是你,我還是想當自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己

If I was you, I'd wanna be me too

如果我是你,我還是想當自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
If I was you, I'd wanna be me too

如果我是你,我還是想當自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己
I'd wanna be me too

我還是愛自己

 

 

a dime piece在英文裡頭是形容一個女孩子是「10分滿分中的10分」的意思,代表她不僅外貌上兼具可愛與性感,性格上也聰明、獨立、善體人意這樣。

 

 

請支持Meghan trainor2016新專THANK YOU

 

iTunes,Spotify,AppleMusic皆可購買

THANK YOU你值得擁有

undefined

 
arrow
arrow

    sam06711 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()